úterý 29. května 2012

Kostým Eman Zaki Hollywod - můj první nákup na BHUZ

Při brouzdání na BHUZ což je fórum pro břišní tanečnice z celého světa (že neumím téměř anglicky mi nebrání neustále bojovat s angličtinou pomocí překladače) jsem zatoužila po jednoduchém kostýmu v černé barvě, nejlépe od Eman Zaki (mají jednoduchý design, kterému čím dál více dávám přednost a i za pár let se dají bez větší finanční ztráty prodat) a volba padla na model Hollywood. Jedna slečna z Austrálie zrovinka jeden takový nabízela ale stále jsem přemýšlela jestli sukně nebude přece jen krátká (líbí se mi totiž, když je sukně opravdu až na zem a nekončí třeba 5 cm nad zemí - tančit v takovém kostýmu je možná trošku těžší ale výsledný efekt podle mne stojí za to) tak o se kostým již začala zajímat jiná tanečnice. Shodou okolností ale to na BHUZ funguje taky tak, že zájem má spousta lidí ale vážných zájemců  zase není tolik a tak nakonec kostým zůstal mně. Zaplatila jsem Paypalem a těšila se, že kostým do týdne dorazí a  mezitím jsem pátrala komu kostým patřil, Tanečnice z Autrálie jej sice koupila ale jelikož ji byl malý tak jej vlastně vůbec nepoužila - původní majitelkou byla Amanda Rose, která tuším vystupuje v Los Angeles a když jsem zhlédla její video tak jsem byla opravdu unešena neboť mi předvedla styl,  kterým bych se já chtěla ubírat a nebýt kostýmu kdoví kdy bych ji objevila.
Kostým přišel pátý den a já měla radost, že je mi akorád a hned jsem Amandě o kostýmové záležitosti a o tom jakou se mi stala inspirací napsala a že bych ji  hrozně ráda viděla na nějakém workshopu, ona mi odepsala, že by se strašně ráda do Prahy podívala a já budu doufat, že její hvězda začne zářit a některá z tanečnic jí do Čr pozve.
A tady je tedy původně její kostým, - snad se ně mne nějakým kouzlem  přenese krapet její energie a krásy z  jejího tance :)

Žádné komentáře:

Okomentovat